
Zij die het gaan maken: storytelling & positionering als kunstenaar
De meeste kunstenaars houden zich liever niet bezig met marketing en sales. Toch is het een noodzakelijk kwaad om jouw makerschap op de kaart te zetten. Moet je jezelf dan verloochenen en meegaan in de blabla van marketingpraatjes? Nee, maar je moet wél weten hoe je jouw verhaal op een geloofwaardige manier deelt met mensen die jouw werk waarderen.
Programma
In twee avonden ga je leren hoe je jezelf als merk neerzet onder leiding van Stephan Ummelen. Hou er rekening mee dat er huiswerk is en dat je voor de eerste workshopavond al een aantal vragen op papier moet hebben beantwoord over je jouw werk.
Na deze workshop kun je
- Jouw intrinsieke motivatie beter te delen
- De kracht van storytelling in relatie tot jouw makerschap
- Hoe je jezelf als kunstenaar als eerlijk en oprecht merk positioneert
- Waarom het bovenstaande van belang is in het vinden van opdrachten, fondsen en/of publiek
Voor wie?
Ervaren kunstenaars met een eigen visie op wat ze maken en waarom
Geïnteresseerde kunstenaars die willen ontdekken hoe ze op hun eigen manier professionele relaties kunnen aangaan en onderhouden
Praktische informatie
Data & tijdstip: 5 okt en 9 nov | 19:30-22.:00u
Kosten: €50,00 excl. BTW
Locatie: 5 okt in Arnhem (Driekoningenstraat 16) en 9 nov in Nijmegen (Theater Vier, Derde Walstraat 98).
Inschrijven en meer informatie
Inschrijven kan onderaan deze pagina. Mocht je nog vragen hebben of aanvullende info willen neem dan contact op met Schakel025 via info@schakel025.in of 06-11404842
Over Stephan Ummelen
Stephan Ummelen (37) verkocht in 2015 zijn reclamebureau om lessen uit de commercie in te zetten voor mens & maatschappij met zijn bureau Waardengedreven. Daarnaast is hij initiatiefnemer/bestuurder van verschillende maatschappelijke initiatieven zoals Club Goud, Theatergroep Maanlanders, The Supernatural Foundation en de Kerkvernieuwers.
Daarnaast is hij een veelgevraagde spreker en schrijver over de thema’s ethiek, cultuur en branding.
Foto: Elske Nissen